Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode autoloziska.sk
1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavené slovenskými návodmi k obsluhe, záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk, ak to je pre daný druh tovaru obvyklé.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva postupne vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie písomne a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.
V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene ceny dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme i v prípade, kedy výrobca prestane dodávať objednaný produkt, alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.
3)PRIJATIE A POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Objednávky prijaté počas pracovných dní do 15:00 vybavujeme v deň prijatia objednávky. Každá ďalšia objednávka prijatá po stanovenom termíne sa vybavuje v nasledujúci pracovný deň od prijatia objednávky.
O prijatí a odoslaní objednávky budete informovaní emailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Kupujúci má právo stornovať objednávku iba v deň vystavenia objednávky a to len v tom prípade, že tovar ešte nebol odoslaný.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednaný tovar zasielame kuriérskou službou prípadne poštou ako dobierku, stálym obchodným partnerom podľa dohodnutým platobných podmienok. V prípade, že ste na našej rozvozovej trase, budete o dodaní informovaný telefonicky alebo e-mailom. Pri objednávke nad 100,- € neplatíte žiadne prepravné náklady. Je možné zvoliť si iný spôsob dopravy a to podľa špecifikácií jednotlivej objednávky.
6) DODACIA LEHOTA
Dodacia lehota je štandardne 48 hod. (pri objednaní do 15.00), ak je daný produkt skladom. V prípade iného dodacieho termínu Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
7) VÝMENA TOVARU
Tovar zakúpený v našom internetovom obchode nevymieňame. Výmena tovaru je možná jedine v prípade, ak sa stala chyba pri dodávke na našej strane (t.j. zámena tovaru pri balení a podobne). V tomto prípade náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške prevádzkovateľ obchodu.
9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupující povinný čo najskôr hlásiť našej firme. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota, pokiaľ nie je uvedené inak. V prípade tovaru, na ktorý je potrebná odborná montáž, prevádzkovateľ internetového obchodu autoloziska.sk odporúča len autorizované montážne servisy. Na vady vzniknuté neodbornou manipuláciou s naším tovarom sa záruka nevzťahuje.
Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady vzniknuté bežným opotrebovaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním
Postup pri reklamácii:
1) informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatí tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií, Vás budeme priebežne informovať o stave reklamácie.
Žiadne produkty
Poštovné
0,00 €
Spolu
0,00 €
Ceny sú vrátane DPH